O nama
U skladu sa generalnim opredeljenjem da tržištu Srbije i regiona ponudi novi segment usluga, a zahvaljujući prepoznatoj šansi za brzim zaključivanjem poslova sa postojećim i novim klijentima, kompanija List Sistem je krajem 2014. godina započela sa realizacijom projekta uspostavljanja centra za uslužnu obradu dokumentacije. Za te potrebe iznajmljen je i opremljen poslovni prostor na Savskom nasipu u Beogradu. Nova radna jedinica u okviru je započela sa radom u aprilu 2015., pod nazivom „List Sistem Scanning Center“. Početak rada List Sistem Scanning Centra se poklopio sa preuzimanjem i početkom obrade dokumentacije Nacionalne Službe za zapošljavanje Republike Srbije.
Koncept uslužne obrade dokumentacije nije nov na tržištu Srbije. Zahvaljujući razvoju tehnologija i unapređenju pozitivnih zakonskih rešenja, pružanje usluga obrade dokumentacije se izdiferenciralo u sledeće opcije:
- Fizičko sređivanje dokumentacije, uz usklađivanje sa zakonskom regulativom i preporukama nadležnih arhiva;
- Digitalizacija (skeniranje) dokumentacije;
- Mikrofilmovanje dokumentacije;
- Fizičko čuvanje (skladištenje) dokumentacije;
- Uslužno uništavanje dokumentacije.